3 juli 2024

Verslag Megense Boules/Laddergolf

**John Sernee en Mattie Heemskerk Triomferen bij KBO Kampioenschap 2024**

KBO Megen kijkt tevreden terug op een geslaagde jaarlijkse wedstrijd onder vrijwel droge weersomstandigheden. De sportieve deelnemers en verzorgende vrijwilligers toonden een inzet waar men trots op kan zijn. Alle lof aan hen.

Dit jaar was het kampioenschap open voor alle inwoners van Megen, waardoor ook niet-leden konden deelnemen. Bij de nog jonge sport laddergolf wist outsider John Sernee de hoofdprijs te veroveren. Met een indrukwekkende hand-oogcoördinatie liet hij de concurrentie ver achter zich. De uitslag van laddergolf: 1. John Sernee, 2. Tinie Megens, 3. Antoine van de Veerdonk.

Bij de boules finale domineerden de dames al snel hun mannelijke tegenstanders. In een spannende finale won Mattie Heemskerk met overmacht. De uitslag van boules: 1. Mattie Heemskerk, 2. Zus van der Heijden, 3. Martien Derks.

Alle winnaars van harte gefeliciteerd!