18 april 2024

Koffie drinken met muziek

Op zondag 26 mei drinken we koffie onder begeleiding van het Groesbeekse koor History Sounds.

Dit koor zingt meerstemmige liedjes uit de jaren 60 en 70De groep heeft een Facebook-pagina waar je meer over hen kunt ontdekken .

In de nasleep van de oorlog ontstonden er in Groesbeek enkele kleine formaties, meestal bestaande uit een slagwerker en een trekharmonica-speler.

Nu is het een koor van ruim 20 personen in passende kledij die de rock en roll uit die periode op een geweldige manier presenteren.

Toegang is gratis, de koffie ook, die staat klaar vanaf 11.00 uur. Dit is dus een uitnodiging voor iedere oudere uit Megen, KBO lid of niet: trek aan die petticoat of die blue suéde shoes en kom lekker zingen en swingen.

Bij minder weer is het optreden binnen.